Fab!

Jeg har snakket om webshoppen Fab før, da jeg havde forelsket mig i et par betonvaser derfra, og nu gør jeg det sørme igen. I går aftes var jeg nemlig til et lille event hos Room Copenhagen, hvor en af de to grundlæggere bag Fab, Bradford Shellhammer, var der for at fortælle om – og gøre opmærksom på – deres webshop.

Det er en imponerende historie om et par unge fyre, der på to år har bygget en global virksomhed med 600 ansatte op, og som er drevet af deres passion for design og ambition om at gøre lækkert design tilgængeligt for alle.

Fab er først og fremmest en virkelig fed webshop, og lige om lidt kan du godt regne med, at det er alt, dine smarteste venner snakker om. Derinde finder du nemlig skæve og anderledes designs fra hele verden, som du kan købe, like, dele eller bare kigge på. Jeg har i hvert fald allerede brugt mange timer derinde.

albers 18 doiy 25 eu fab 16 anthony peters 56 Anai Greog 26 ixxi 128albers 241. Håndklæde af Anni Albers, ca. 134 kr. // 2. Børnespisesæt af DOIY, ca. 187 kr. // 3. Osteplatte i skifer af Brooklyn Slate Co., ca. 120 kr. // 4. Totoro-kunstprint fra Anthony Peters, ca. 418 kr. // 5. Print af Anai Greog, ca. 194 kr. // 6. Vægkunst bestående af flere små postkort, af Ixxi, ca. 955 kr. // 7. Tallerken af Anni Albers, ca. 179 kr. // Alt fra Fab

Recap // Yesterday I went to an event for global webshop Fab – a shop I’ve been rambling about before. It was really inspiring to meet with one of Fab’s founders, Bradford Shellhammer, and hear more about their concept and thoughts behind the Fab universe, a webshop (and community) filled with great design finds from around the world. Click, click. Oh, what’s that? The sound of me shopping.

1 Comments

Skriv en kommentar